Brev:
Sutten... igen - og igen
9. august 2011
Alder:
3 mdr.
Sutten... igen - og igen
Hej Helen.
Så er jeg her igen med lidt samme spg. som sidst...
Olivia er nu 12 uger og vil efterhånden gerne tage sutten, men kan ikke holde den i munden selv, hvilket gør at rigtig meget af tiden hvor hun skal puttes, går med at jeg står ved siden af liften/barnevognen og holder den for hende.
Vi har prøvet 8 forskellige sutter, og det er det samme med dem alle.
Kan man lære hende at holde den eller er det bare sådan det er? For det er virkelig frustrerende!!!
Hun sover ikke ret meget om dagen, for så snart hun taber sutten vågner hun er er frisk og er klar til leg også selvom hun kun har sovet 5-20 min.
Når vi går i seng om aftenen ved 23-tiden falder hun i søvn med sutten i løbet af 5 min. og sover ca. 7½ time uden at vågne og få mad.
Hvad er det der gør der er så stor forskel på søvnen dag og nat?
Med venlig hilsen
Charlotte.