Brev:
Frugt - 3 år, 8 mdr.
17. august 2011
Alder:
3 år, 8 mdr.
Frugt - 3 år, 8 mdr.
Hej igen Helen
Bare et hurtigt spørgsmål.
Har en søn på 3 år og 8 mdr som elsker frugt! Men hvor meget frugt om dagen er egentlig passende for en dreng i hans alder?
Han har nemlig tendens til løs mave, så derfor skal han vel ikke have for meget. Spiser ellers normal varieret sund kost.
Venlig hilsen Jette