Brev:
Må man fryse drikkeklar mme?
17. august 2011
Alder:
4 mdr.
Må man fryse drikkeklar mme?
Hej Helen
Jeg ammer, så jeg skal ikke bruge særlig meget mme andet end til de små potioner grød jeg laver lige nu.
Har købt Nan 1 brikker og tænker om jeg kan fryse resten og bruge til grød senere?
Kærlig hilsen
Lea