Brev:
Fuldkorn og majs
17. august 2011
Alder:
10 mdr.
Fuldkorn og majs
Hej Helen
Et kort spørgsmål (vil jeg prøve på).
I starten gav jeg min datter mørkt brød uden kerner, men jeg synes ikke det smager nær så godt som det med kerner (hverken som rugbrød eller som øllebrød) og det virker også som om hun er mere begejstret for vores schulstad eller solsikkebrød. I en periode har jeg siet kernene fra når jeg lavede øllebrød, men nu lader jeg dem blive i. Men er det et problem at hun får kerner - hvis ja hvad består problemet i og hvornår må hun få kernerne?
Et tillægsspørgsmål.
Hun ELSKER majs. Både løse og på kolbe. Men de ryger lige gennem systemet. Lige bortset fra at hun næppe får så meget næringsmæssigt ud af det sker der så noget ved det?
På forhånd tak