Brev:
Vil sove i vores seng - 2 år
20. august 2011
Alder:
2 år
Vil sove i vores seng - 2 år
Kære Helen
Tak for dit sidste svar - du skrev nogle gode ting vi overvejer omkring Marie.
Jeg tror dog du misforståede mit spørgsmål lidt.
Jeg har ikke noget imod at putte min datter - problemet er at det tager meget lang tid, næsten uanset hvor træt hun er. Hun vil have at vi ligger ved siden af hende og det kan tage lang tid. Derfor har jeg brug for at min mand af og til kan gøre det. Min store datter - som kun er 5 vil også gerne have at vi ligger hos hende, nu hvor vi gør det ved Marie og nu synes jeg putningen pludselig tager hele aftenen. De fleste aftener vil Marie heller ikke sove i sin egen seng og /(især når far putter) græder og vil op i mors seng.
Hvordan kan vi lære hende at falde i søvn selv og skal hun det?
De sidste aftener har jeg puttet begge piger i min seng da det har gjort det hele en del nemmere og hyggeligere. Måske bliver det bare enden på det - eller er det helt galt? Jeg sover faktisk helt godt med mine piger ved min side...
Håber du forstår mit spørgsmål
Hilsen den forvirrede