Brev:
Sove uden tremmer
20. august 2011
Alder:
2 år
Sove uden tremmer
Hej Helen
Vores dreng er lige fyldt 2 år og han er meget interesseret i at gøre alle ting selv nu.
Puttning om aften går rigtig godt. Men nogle gange har han slet ikke lyst til at falde i søvn. Så begynder han at kravle over tremmerne af tremmesengen.
Vi er bange for at han slår sig og har derfor besluttet os for at fjerne tremmerne af den ene langside af sengen.
Men det er blevet lidt problematisk at putte ham nu for han hele tiden kommer til os i stuen. (Det er anden aften vi prøver).
Har du gode tips, hvordan man bedst vaner børn til at sove i en "åben" seng uden tremmer?
Mange hilsner,
mors