Brev:
At falde i søvn - 2 år, 1 mdr.
26. august 2011
Alder:
2 år, 1 mdr.
At falde i søvn - 2 år, 1 mdr.
Hej Helen.
Nu er det tredje gang jeg skriver til dig, og håber på endnu et brugbart svar. :)
Sara er 25 mdr. og hun har næsten altid sovet rigtig godt. Hun sover stadig inde hos os, idet vi ikke har travlt med at få hende ud af vores soveværelse.
Problemet er at hun kun vil sove hvis vi sidder eller ligger i vores seng, hvis vi prøver at liste ud før hun sover begynder hun at "græde" (uden tåre)
Vi har et fast putteritual, og hun kommer for det meste selv og siger når hun vil i seng (putsov). Det plejer at være omkring 19.30-20.00. Også sover hun ellers ca.11 timer i et stræk.
Jeg vil jo gerne hvis hun kunne falde i søvn på egen hånd, uden at vi skal ligge derind i nogen gange 30-45 min.
Jeg har fået mange råd fra andre men jeg syntes det virker voldsomt at lade barnet græde sig selv i søvn. Men det er bare min holdning.
På forhånd tak
Sara´s mor