Brev:
6 mdr. drømmer vildt og er urolig
26. august 2011
Alder:
6 mdr.
6 mdr. drømmer vildt og er urolig
Hej Helen
Jeg har endelig for første gang siden min søn på 6 mdr blev født, fået en glad dreng her for 2 uger siden, da vi endelig fik styr på alle de problemer han har haft. Havde meget slem kolik, væske i ørene. og der er ved at komme styr på hans forstoppelse da vi endelig fandt ud af hvad det var han ikke kunne tåle .. har prøvet alverdens modermælkerstatninger (kunne ikke amme mere end 2 1/2 mdr. var ingen problemer med forstoppelse der.) nu er vi på nutrimigen:-)...
nåh til problemet:
Det startede med at han i foregårs om natten sov utrolig uroligt. det skal siges da han havde kolik var vi oppe ca 9 gange om natten, men efter vi fik styr på det, da han var ca 4 mdr, så har han sovet fra kl 21 til 03.30 fået mad og sovet til 06 (ca 5 gange sovet fra kl 21 til 06) så det var blevet helt anderledes. i foregårs var han så urolig og slog sparkede og lavede lyde uden at vågne helt op og måtte op rigtig mange gang og få ro på ham... da han så sov til middag samme dag havde han sovet en time så skreg han hel vildt og troede han var vågnet, men han sov men skreg og var helt rød i hovedet og tårene væltede ud af øjnene. tror der gik flere minutter hvor jeg simpelthen ikke kunne vække ham. Og da jeg endelig gjorde var han stadig helt panisk. men begyndte at slappe lidt mere af i mine arme. men tror ikke han vågnede helt 100 % op for han kunne godt sove videre efter ca 10 min men sov uroligt. i nat var det så det samme han kunne slet ikke sove ordentligt.....
Vi har haft stille og rolige dage herhjemme de her dage, så det er ikke fordi der har været sket en hel masse mht masse nye indtryk eller noget. Hvordan kan det være han fra den ene dag får det sådan nærmest som om han får mareridt (kan de det)...
Tak på forhånd:-)
Med venlig hilsen
Tina