Brev:
Hvor vigtigt er k-vitamin
25. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Hvor vigtigt er k-vitamin
Vi er bosiddende i Sydamerika og venter vores første barn, som skal fødes her.
Såvidt vi kan forstå, giver man ikke k-vitamin her. Hvor vigtigt er det, og hvad kan vi gøre?
Jeg mener at have læst, at man ikke kan købe k-vitamin i Danmark, da alle nyfødte får det via en indsprøjtning umiddelbart efter fødslen.
Med venlig hilsen
Louise