Brev:
Selv lærer at spise
28. august 2011
Alder:
9 mdr.
Selv lærer at spise
Hej Helen.
Min datter på nu 9 måneder skal jo helst sidde med maden selv og spise. Men jeg synes at jeg har hørt 2 versioner af, hvordan dette skal foregå.
Det skal siges at hun endnu mest sidder og undersøger al den mad hun får i hænderne og spiser den ikke.
Skal man give hende en tallerken med mad og sætte foran hende ? Eller skal man lægge et stykke af gangen foran hende?
Synes at jeg har hørt det sidste er det bedste, da det andet vil forvirrer den lille?
I forbindelse med at hun har været forkølet har jeg haft næsedråber og næsesuger til hende, men det er næsten unuligt at få lov til at give hende dråberne i næsen og næsesuger er fuldstændig umuligt... har du nogle gode fif??
Med venlig hilsen
Ann