Brev:
Dannelse af råmælk ved amning under ny graviditet
25. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Dannelse af råmælk ved amning under ny graviditet
Hej
Jeg har en spørgsmål ang. en ammende kvinde og colostrum (råmælk).
Hvis en kvinde har fået sin menstruation efter fødsel og stadig ammer og bliver gravid igen, fortsætter med at amme gemmen graviditen, vil kvinden producere colostrum til den nyfødte?
Med venlig hilsen
Tove