Brev:
Hustruvold - Min mand river i håret
25. juli 2004
Alder:
18 mdr.
Hustruvold - Min mand river i håret
Hej
Jeg har et problem som jeg ikke ved hvordan jeg skal løse.
Min mand og jeg blev uvenner i dag og det endte med at min mand tog mig meget hårdt i håret og skreg mig ing i øret. Dette overså min søn på 1½ år.
Lige kort efter gik jeg ind i et andet rum og min søn gik på badeværelset og der gled han og slog hovedet. Min mand mente åbenbart at det var min fejl at han overhovedet gik derind og i stedet for at lade mig gå ind til min søn eller selv gå ind til ham begyndte han at slå løs på mig. Min søn lå så bare der.
Heldigvis ser det ikke ud til at han kom alvorligt fysisk til skade, men jeg er dog mere nervøs for om han er kommet det psykisk. Min mand slår mig normalt ikke (eller i hvertfald meget sjældent).
Jeg er nu meget i tvivl om hvad jeg skal gøre? Hvad er bedst for min søn?
Signe