Brev:
Min dreng skummer om munden
26. juli 2004
Alder:
3 mdr.
Min dreng skummer om munden
Hej
Jeg har en dreng på 3,5 måned. Han spiser godt, og er rimelig stor (han vejede 3000 g ved fødslen, for en måned siden vejede han 5800 gram). Han spiser ret tit, gylper ofte, og er så sulten igen.
I de seneste dage er han begyndt at 'skumme' ved munden, der kommer små bobler ud. Er det fordi han er ved at være 'parat' til andet end modermælk.
Han får dagligt en flaske erstatning, da jeg ikke helt har nok mælk. Kan jeg snart begynde med vælling?