Brev:
Får ikke mælk nok
20. september 2011
Alder:
7 mdr.
Får ikke mælk nok
Hej Helen,
Mange tak for et brugbart tilbagesvar, med dagsplan at gå efter. Den virker, bortset fra at min dreng ikke vil drikke mælk. Han får kun ca. 400 ml. mme. Og du skrev at han skulle have 750 ml. i døgnet. ( Han er 7 mdr. )
Når jeg kommer med flasken er han ellevild og vil gerne, men han tager kun 10-20 ml og vil bare ikke have mere. Det er lidt frustrerende, fordi han er heller ikke så god til at drikke vand.
Og selvfølgelig har han fået meget hård mave. Jeg giver ham laktolose, men kan ikke lide at give ham for meget.
Jeg har lige købt din nye bog om mad til børn, og der skriver du ar man skal skrue ned for skemad og beholde mælken.
Hvad skal jeg gøre for at få mere mælk i ham??????
Kærlig hilsen
Lotte