Brev:
Stoppe med flaske - 12 mdr.
20. september 2011
Alder:
12 mdr.
Stoppe med flaske - 12 mdr.
Hej Helen.
Så blev L 1 år, og vi giver fortsat drømmeflasken kl. 22. Hvordan mener du vi skal trappe ud af den, er det 10 ml. af gangen eller skal vi bare stoppe eller?
Tak for dine svar, glæder mig til endnu et:)
Med venlig hilsen
L