Brev:
Nulrer hår for at sove
24. september 2011
Alder:
16 mdr.
Nulrer hår for at sove
Kære Helen
Tusind tak for dine svar sidst.
Vi opgav dog lidt at få vores datter på 16 mdr til at lære at sove i egen seng. I stedet sover hun fortsat ved os, noget vi alle tre har det godt med. Eneste minus er, at hun for at falde i søvn SKAL nulre mit hår. Det betyder en morgenfrits til mig ud over det sædvanlige, plus lidt irritation fordi hun ofte får revet håret ud, ikke så rart.
Vi har prøvet med tusind bamser for at erstatte håret, men det dur ikke. Vi har i vuggestuen mødt et andet barn, der har samme fascination af hår. Det er meget tydeligt når hun bliver træt, så nulrer hun hår, enten hos mig eller søger over til kvinder med langt hår som hun så nulrer.
Har du noget foreslag til, hvordan vi kan hjælpe hende med at lægge det på hylden? Hun har ikke samme behov ved middagsluren.
De bedste hilsner
Bodil