Brev:
Må man slet ikke tilsætte salt i maden til børn?
26. september 2011
Alder:
7 mdr.
Må man slet ikke tilsætte salt i maden til børn?
Hej Helen,
Jeg har købt din nye bog om børn og mad. Savner dog lidt svar på om der må være salt i det vand man koger ris, pasta mm i. Er det rigtigt forstået at man slet ikke må tilsætte salt til maden hvis baby spiser med, fx ved gryderetter og sovs?
Med venlig hilsen