Brev:
Min søn på 8 mdr. vil ikke spise
27. september 2011
Alder:
8 mdr.
Min søn på 8 mdr. vil ikke spise
Hej Helen
Jeg skriver til dig endnu engang fordi jeg har problemer med at få min søn på 8 mdr. til at spise.
Han er igennem længere tid blevet ked af det efter at spist en lille smule. Men nu er det blevet værre og han vil slet ikke spise. Han græder med det samme og vil ikke åbne munden for hverken mad eller vand af kop og vil heller ikke selv spise hapser af brød eller frugt.
Ham vil meget gerne ammes men det er efterhånden det eneste han får udover d-vitaminer og jerntilskud. Vil det være en idé at give ham helt "fri" et par dage og så forsøge ligeså stille igen?
Med venlig hilsen
Mariette