Brev:
Amning ved 6 mdr
28. september 2011
Alder:
3 mdr.
Amning ved 6 mdr
Kære Helen
Vi har nu fået en lillesøster som nu er 3 måneder og i den forbindelse har jeg et spørgsmål vedrørende amning.
Hernede er barsel jo kun 16 uger, men med lidt ferie og orlov uden løn, kan jeg nok godt komme op på lidt over 6 måneders barsel. Problemet er at jeg rigtig gerne vil amme (dvs prøve at undgå sutteflaske), så derfor ville jeg høre dig på hvilke tider et barn på 6 måneder normalt skal have mælk, så jeg kan prøve at se om jeg kan planlægge min arbejdstid derefter, hvis det kan lade sig gøre.
Tusinde tak for på forhånd for din hjælp.
Med venlig hilsen
Marie