Brev:
Hvilken vitaminpille?
30. september 2011
Alder:
12 mdr.
Hvilken vitaminpille?
Hej Helen.
Vores flaske med d-dråber er ved at være tom, og jeg overvejer derfor at gå over til en vitaminpille i stedet, da det også er lidt svingende, hvor mange grøntsager min søn på næsten 13 måneder vil spise.
Er der en bestemt vitaminpille, som du kan anbefale, og er der noget specielt i forhold til indhold og mængder, som man skal være opmærksom på til en 1-årig?
Mange hilsener,
M.