Brev:
Familiemad
2. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Familiemad
Hej
Hvis man blender familiens mad til sit barn fx ris, boller i karry skal der så ekstra fedtstof i?
Tak for dit svar om salt, skal man også undgå bouillon i madlavningen, da det jo også er ret salt, men omvendt indgår i mange retter, som fx kødsovs, sovs, boller i karry mm.
Med venlig hilsen