Brev:
Mælk ved siden af skemad
3. oktober 2011
Alder:
6 mdr.
Mælk ved siden af skemad
Hej Helen
Mange tak for dit svar. Du har helt ret, min søn spiser for store portioner af skemaden, det kan jeg sagtens se nu. Jeg vidste ikke, at han kun skal have den mængde, som du angiver. Det giver god mening for mig nu, hvorfor han ikke vil ammes om dagen.
Hvor længe er mælken det vigtigste for ham? Og hvor gammel skal han være før jeg må begynde at trappe op på mængden af skemad?
Hans mad blive stadig blendet med stavblender ellers får han det galt i halsen. Hvor længe må jeg have lov at blive ved med det? Han han kun spist skemad i en mdr. så det er stadig meget nyt for ham.
På forhånd tak for dine svar. :-)