Brev:
Hvad må hun spise? - maden driller
3. oktober 2011
Alder:
6 mdr.
Hvad må hun spise? - maden driller
Hej Helen.
Ronja er nu 6 mdr og har det super godt :-) hun er glad og sød.
Det eneste der pt driller med hende er maden. hun er altid blevet ammet og er rigtig glad for det. da hun var lidt over 4 1/2 mdr begyndte vi på lidt grød. hun har aldrig været vild med det... hun har spist nogen skefulde for det meste, men har aldrig rigtig ville det.
Jeg har taget den med ro, har holdt pauser med skemacden og bare ladet hende smage. men nu er hun jo 6 mdr og nu tænker jeg at der skal lidt mere skub i det... ...
...
Meeen nu gider hun jo ikke lige skemad, så må jeg godt begynde med små rugbrødsmadder? hun vil gerne have ting i munden hun kan tygge. og tænker at det måske er det der skal til... hvis hun må hvad ville så være godt pålæg.
Hun er en rund pige på ca 9 kg og 70 cm.
Hvor mange gange skal hun ammes nu?
Jeg ammer hende generelt før hver lur, kl 20, kl 3 og så ville jeg gerne give hende babs når hun vågner omkring kl 6, men det gider hun tit ikke :-S men bliver så ammet inden formiddagslur.
Kærlig hilsen
Lea