Brev:
Søvnrytme - 12 mdr.
4. oktober 2011
Alder:
12 mdr.
Søvnrytme - 12 mdr.
Kære Helen.
Min datters søvncyklus er på ca. 45 minutter.
Hun vågner mange gange hver nat - med enten 45 minutter, 1.5 times interval. Hun ville sikkert gerne ammes, men de fleste gange falder hun i søvn efter kort tid, hvis hun får lov til at ligge ved siden af mig i dobbeltsengen.
Gode råd?