Brev:
Vænne barnet af med morgenflaske
7. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Vænne barnet af med morgenflaske
Hej Helen,
Kan se at den tidlige morgenflaske forsvinder i 8-måneders alderen... GÅr ud fra det er for at få plads til mere mad om dagen... Hvordan vænner man bedst barnet af med den?
Med venlig hilsen