Brev:
Eget værelse?
17. oktober 2011
Alder:
14 mdr.
Eget værelse?
Hej Helen,
Min soen paa 14 mdr. sover fortsat i mit vaerelse, og jeg taenker om det mon kan vaere 'uhensigtsmaessigt' at han endnu ikke er flyttet paa eget vaerelse?
Han sover godt i egen seng hele natten - faar ikke laengere flaske, laegger sig selv fint til at sove hver aften ved 19.30 tiden efter sit bad , og sover som regel igennem til kl. 05.45-06.15 naeste morgen. Jeg er dog bekymret for, om det vil foere til 'komplikationer' senere, at vi fortsat deler vaerelse, og overvejer om gaestevaerelset skal laves om til boernevaerelse?
Det skal siges, at vi har prioriteret at have gaeste-vaerelse over boerne-vaerelse, da vi bor i udlandet, og derfor ofte har gaester hjemmefra.
Derudover arbejder far i nabo-landet og er hos os hver weekend, men ikke i hverdagene, og det har derfor vaeret nemmere - og ogsaa hyggeligere - at have min soen i vores vaerelse, da jeg indtil han sov igennem har vaeret alene om at klare naetterne.
Hvad mener du - kan jeg fortsat lade min soen dele vaerelse med mig/os, eller er det paa tide at om-prioritere og omdanne gaestevarelse til boerne-vaerelse? Og hvordan vil du i saa fald foreslaa at vi griber processen an?
Mange hilsner, L