Brev:
Søvnproblemer og spiseproblemer - 7 mdr.
17. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Søvnproblemer og spiseproblemer - 7 mdr.
Hej!
Forresten - i forhold til den plan du gav os, har det hjulpet os meget!
Hans søvn er mere struktureret og det gør det nemmere for mig at læse ham! Han sover næsten på tidspunktet, MEN han sover kun ½-1 time om formiddagen og ½-1 time om eftermiddagen igen (3 gange er det sket at han har sovet 1½ time). Jeg har forsøgt at vugge ham i søvn igen om eftermiddagen og gået tur, men ingenting virker! Hvis det lykkes har det taget 45 min med skrig og skrål og så sover han måske ½ time ekstra...
Sommetider vil han tage en lur på ½ time sidst på dagen, men det er sjældent!
Han bliver derfor puttet tidligt - kl 19, hvor han er helt udmattet og sover ca til kl 5-6...
Kan det være pga spiseproblemerne, som jeg skrev om i det tidligere brev, der gør han ikke sover mere? Jeg forsøger at aktivere ham - danse og synger, lader ham lege selv, slår kolbøtter, etc etc for at gøre ham træt, men det resulterer så bare ofte i, at han er så træt til det næste måltid, at han ikke gider spise.....
Vil sige, at hans søster heller ikke sov meget
Hilsen