Brev:
Vækkeur
18. oktober 2011
Alder:
12 mdr.
Vækkeur
Kære Helen.
Min datter er 12 måneder. Hun vågner ikke længere helt så regelmæssigt, som hun plejede - mellem kl. 6 og 7.
Vores morgen kan kun tidsmæssigt hænge sammen, hvis min mand og jeg står op senest kl. 6.30.
Som en ekstra garanti for at vågne, ville vi gerne slå vækkeuret til, men har indtil videre ikke gjort det.
Det taler for regelmæssigheden og rytmen, at vores datter hver dag vækkes på samme tidspunkt. Men omvendt har vi altid fået at vide - og praktiseret, at baby skal have lov til at vågne af sig selv.
Hvad er bedst?
PS: Vores datter sover i vores soveværelse