Brev:
Morgenflaske - et musthave :-)
19. oktober 2011
Alder:
11 mdr.
Morgenflaske - et musthave :-)
Hej Helen.
Det er længe siden jeg havde brug for dit råd, men det har jeg nu!
Tvillingerne trives og de har lige rundet de 11 måneder- de er super lækre, glade, nysgerrige børn på farten - kravler, ruller, møver sig frem.
Og det kan mærkes!
De har aldrig været vilde med flasken, du husker nok mine kampe, men NU er de glade for den!!!
De får ca. 180 ml kl 19 før de skal sove, men er så tørstige/sultne ca. kl. 4.30- der får de også ca. 160 ml... ...
...
Denne flaske kan de simpelthen ikke undvære, ellers bliver de meget ked af det og holder op ikke før de får den.
Jeg ved godt, at man burde nok væne dem fra mælken, men er det så slemt at fortsætte lidt endnu, når de sandsynligvis har brug det????
Ellers sover de godt, som altid fra 19-06, med få opvågninger, hvor de sætter sig op og "kalder" på os, men bliver lagt ned igen uden brok og sover igen :-o
Jeg glæder mig allerede til dit svar,
Hilsen
Martina