Brev:
Putning - 7 mdr.
19. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Putning - 7 mdr.
Hej Helen
Tak for dine gode svar, maden er der styr på igen. Så dejligt.
Men nu er der så desværre kommet et nyt problem.
Min datter på 7,5 måneder er kommet ind på sit værelse og sover i sin egen tremmeseng.
Vi flyttede hende ind for lidt over en uge siden, men det går ikke særlig godt. Indtil nu har hun sovet hos os, i hendes lift.
Hun er altid blevet puttet ved 19.30 tiden uden problemer. men da vi er ved at lave tilbygning har vi ligget ved siden af og set fjernsyn.
Nu når vi ligger hende ind i sengen, begynder hun at skrige. Og det bliver værre og værre. Vi vil helst ikke tage hende op og ind til os, men da det har været så slemt at hun har kastet op, har vi taget hende op, og så falder hun til sidst til ro i vores seng. hun har skreget op til 5 kvarter virkelig voldsomt, og det synes vi ikke er rimeligt, og syndt at hun bliver så ked af det. Når hun er kørt helt op, som hun bliver af at skrige i lang tid, er hun svær at få til ro igen.
Vi er virkelig magtesløse og ved ikke hvordan vi skal få hende til at falde i søvn uden at græde i over en time.
Om dagen sover hun fint i barnevognen. Hun sover to lure.
Hendes dag ser sådan ud:
ml 6-7 vågner hun
ca kl 8 får hun flaske og lidt frugtmos da hun ikke vil spise grød her
ca kl 9 sover hun til formiddag omkring 1,5-2 timer
kl 11 frokost grønsagsmos med kød
kl 12.30 flaske
ml 13.30-14 bliver hun lagt til at sove. sover 1-2 timer
ml 15-16 grød med frugtmos
17.30 aftensmad.
19-19.30 flaske og puttes mellem 19.30 og 20
24 flaske i søvne
Håber du kan komme med nogle ideer.