Svar: Menstruation varer 14 dage
27. juli 2004
Alder:
5 mdr.
Kære Vibeke
Det er normalt at menstruationen ændrer sig efter en fødsel, nogle kvinder oplever at blødningen bliver mindre andre oplever desværre at blødningen tiltager.
Du skiver at du stadig ammer, hvilket godt kan hve betydning for din menstruation og dermed også kan gøre at du får lidt blødningsforstyrrelser. Når du på et tidspunkt stopper med at amme, så kan tingene ændre sig.
Fortsætter den kraftige blødning igennem længere tid, så synes jeg at du skal få en tid hos egen læge eller en gynækolog, for lige at blive tjekket.
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske