Brev:
Er det mælk der er i vællinge pulver (Beauvais), det samme som der er i mme?
24. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Hej Helen.
Jeg har lige et par spørgsmål omkring mælk.
Er det mælk der er i vællinge pulver (beauvais), det samme som der er i mme? altså tæller det med i det daglige mælkeregnskab? :-)
Hvor skrap skal man være med andet mælk i følge dig...
Ronja er nu næsten 7 mdr, og jeg ville rigtig gerne give hende lidt alm mælk at drikke, men det må man jo ikke mere før de er 9 mdr vel?
Når jeg laver morgengrød til storebror, laver jeg det på øko skummet ... må ronja få det eller skal jeg fortsætte med at lave det særligt til hende med vand og mme?
Kærlig hilsen
Lea