Brev:
Dagsplan 7 mdr
25. oktober 2011
Alder:
7 mdr.
Dagsplan 7 mdr
Hej igen Helen
Kan du hjælpe mig med en dagsplan til ronja på næsten 7 mdr, jeg er lidt i tvivl om hvornår og hvor meget hun skal ammes/have flaske...
Lige pt får hun en mme flaske dagligt og en flaske vælling dagligt - hun ammes for resten.
Hvor tænker du det er bedst at lægge amning, flaske og alm mad. Hun er stadig ikke vild med grød og er begyndt på lidt rugbrød.
Hvor meget rugbrød kan jeg forvente, at hun spiser fx til frokost?
Kærlig hilsen
Lea