Brev:
Mad i 8 mdr alderen
25. oktober 2011
Alder:
8 mdr.
Mad i 8 mdr alderen
Hej Helen
Jeg ville gerne høre din mening med den rutine vi har med mad til vore søn, der er 8 mdr.og evt forslag til, hvad vi skal gøre, hvis der er noget der skal være anderledes
1 gang om natten får han flaske 150 ml
kl 6 - 6.30 grød
kl 7.30 - 8 flaske 150 ml
sover formiddagslur de fleste gange 2 timer
kl 11.30-12 rugbrødsmad ... hvis han ikke vil ha så meget får han lidt grød også
kl 13 flaske 150 ml
sover til middag ca 45 min ( hvis han ikke har sovet så lang tid til formiddag sover han længere her,men som regl sover han længer til formiddag)
kl 15-16 lidt frugtmos og frugtstykke han selv kan sidde med . Han bliver en del pyldret og det er lidt svært at holde ham hen til aftensmaden uden mere så nogle gange får han en flaske på 60 ml. (vores sundhedsplejeske har sagt vi skulle droppe flasken på 150 ml vi plejede at give ham der..
kl 18 grød el grønsagsmos og lidt af det vi spiser
kl 19 flaske 150 ml og sover ca en halv til en hel time efter.
Han vågner som regl og kl 23 og er svær at få til at sove igen. Har du nogle gode råd til det?
Bare til info han vejer lige lidt over 10 kg.
Med venlig hilsen
Tina