Brev:
Frosne rejer
26. oktober 2011
Alder:
10 mdr.
Frosne rejer
Kære Helen,
Jeg er blevet lidt i tvivl.
Frosne rejer som er optøet i køleskab natten over må et barn på snart 10 mdr får det til frokost? Eller skal det steges/koges først?
På forhånd tak :-)