Brev:
Favoritbryst
27. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Favoritbryst
Jeg har en søn på knap 11 uger. Jeg ammer ham fuldt ud, og han er glad, pludre meget, smiler og er tilpas. Men nu er jeg begyndt, at spekulere på om han få nok mad.
Når jeg ammer ham fre venstre side, går der ikke lang tid, før han bliver urolig, og ikke sutter mere. Ligger jeg ham så til ved højreside, spiser han der. I længere tid end ved venstre.
Han er ikke ked, når han slipper, og er glad og tilfreds.
Men det bekymmere mig, at det virker som om, der ikke er meget mad i venstre side. Han får lov til, at hyggesutte, fra den side.
Han sover omkring 4 timer om natten, nogle gange mere.
Og der går mellem 2-4 timer i dagtimerene mellem hver måltid.
Vi starter ved venstre bryst, i håb om, at det vil øge produktionen.
Er der ellers noget jeg kan gøre, og er jeg sikker på han får nok?
Han har både afføring og tisser også.
Med venlig hilsen
Berit