Brev:
Skal hun trækkes fra kl. 13 til kl. 17?
27. oktober 2011
Alder:
5 mdr.
Skal hun trækkes fra kl. 13 til kl. 17?
Hej Helen,
Tak for alle dine gode svar, jeg følger en del med i det du skriver. Jeg har bare et spørgsmål.
Min datter på 5 måneder vil kun sove ½ til en hel time af gangen. Det er ok morgen og sen eftermiddag, men hvordan får man hende til at tage en længere middagslur? Jeg forsøger at få en hel fast rytme i dagen, men det går som regel galt over middag, hvor hun vågner kl. 12.45 efter at være puttet kl. 12. Så er der meeeget lang tid til eftermiddagsluren kl. 17 og som regel falder hun også i søvn ved 3 tiden.
Du skriver at man skal have en fast rytme, dvs. putte dem på faste tidspunkter. Skal hun så bare trækkes fra kl. 13 til kl. 17 ?
Hun går så tilsvarende tidligt i seng til natten (ca. 19.00) men vågner mange gange i løbet af natten for at få sut/bryst. Det varierer meget hvornår vi står op om morgenen, alt mellem kl. 5 og 7.
Har du et godt råd?
Kærlig hilsen
Den trætte mor