Brev:
Morgenamning forsættelse....
28. oktober 2011
Alder:
11 mdr.
Morgenamning forsættelse....
Kære Helen. Tak for dit svar.
Jeg vil forsøge med at gå tidligt ind til hende om morgenen og tilbyde hende en flaske i sengen imens hun sover og se om det vil hjælpe på at hun så ikke vågner så tidligt.
Med hensyn til dette, så ved jeg at man ikke behøver at bøvse en pige i hendes alder af, men hun bøvser en del over min skulder når hun har drukket af flaske, så hvad sker der når jeg ikke kan gøre dette med hende liggende i sengen?
Vi har nu haft et par nætter hvor hun bliver puttet kl ca. 19 som anbefalet. Hun får godnat grød før dette og vi har spist tidlig aftensmad og haft putteritualer med bla. karbad som vi altid har haft, efterfuldt af godnat grød. Læsning af godnat bog i stolen på hendes værelse. Bryst med godnatsang samtidig og supplering fra flaske. Har været nem at putte i en lang periode, men nu holder hun bare lang fest inden i hendes seng og er først faldet i søvn kl 20:30 de sidste par dage. Hun virker træt før og imens hun får bryst, men derefter er hun bare i hopla.
Farmand er meget imod at hun bliver taget med ind i stuen igen når først hun er puttet, så spørgsmålet er om hun skal puttes senere end kl 19? eller om dette bare er for en periode og man derfor må bide i det sure æble og bruge lang tid på putning?
Det skal siges at hun ca sover 1 time til formiddag og 2 timer til eftermiddag.
Med venlig hilsen
Ann