Brev:
Besværlig middagslur
29. oktober 2011
Alder:
2 år, 3 mdr.
Besværlig middagslur
Kære Helen
Vores piger er nu 2 år og 3 måneder, og de er nogle glade, aktive og skønne tøser som laver en masse ballade....
Vi har nu taget tremmerne af deres senge, fordi de lavede akrobatik udover kanten, men herefter vil de ikke blive i sengen, vi har prøvet mange gange i meget lang tid at følge dem tilbage, men de fester løs. Så nu bliver vi ved dem til de sover, det er værst ved middagsluren, der kører de hinanden op, og selvom vi ofte først putter dem kl et, så fjoller de rundt. Det kan sagtens tage en time, før de sover. Det er ikke en sjov tjans at putte dem til middagslur, jeg ender altid med at blive sur og irritabel, hvilket jeg hader, men de SKAL sove, ellers har vi to overtrætte unger kl fem.
Det er lige meget om de sover ude eller inde, det er det samme bøvl. I vuggestuen sover de kl 12 uden de store problemer...
De vågner mellem 5 og 6, sover lur mellem 12 og 13 og puttes om aftenen kl ca 19.30
Hvad gør vi?
Smil fra Tvillingemoren