Brev:
Brystbetændelse,- hvad gør jeg?
25. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Brystbetændelse,- hvad gør jeg?
Hejsa
Jeg har for 2 uger siden født en dejlig lille pige, 6 uger for tidligt, som vi lige er kommet hjem med.
I mit venstre bryst som er virkelig ømt og lidt rødligt omkring vorten, og samtidig er det lidt hævet, været i tvivl om det kan være brystbetændelse og hvad jeg evt. kan gøre for at forebygge det!!!
Er det en god ide at vi fortsætter amningen ved det bryst da dette er meget ømt???
Med venlig hilsen
Sabina