Brev:
Spise selv med ske og at gå
27. juli 2004
Alder:
13 mdr.
Spise selv  med ske og at gå
Min datter på 13 måneder elsker sin mad, men er slet ikke interesseret i at spise selv med skeen. Det er ikke fordi det bekymre mig, men vuggestuen har nævnt det og spurgte om hun overhovdet fik skeen hjemme.
Om morgenen får hun havregrød el. havrefras og hun er så sulten at det skal gå hurtigt og så skal jeg gøre det. Til frokost i vuggestuens spiser hun selv rugbrød, men skemad skal hun have hjælp til. Til aftensmaden spiser hun selv lidt med gaflen og så går det ikke hurtig nok og så spiser hun med fingrene. Er dette Okay? Hun var også lidt langsom til at drikke selv af kop, men det har hun lært nu:-)
Hun har kravlet siden hun var 8 måneder, begyndte at hive sig op at stå da hun var 9 måneder og har drønet rundt om sofabordet siden hun var 10 måneder. Min sundhedsplejerske har altid sagt at hun sikkert ville gå omkring de 11 måneder, men nej, der er faktisk ikke sket meget de sidste mange måneder.
Hun er kun lige begyndt at stå selv, men er meget usikker, hun kan dog løbe 4 trin til mig, men hun kaster sig over mig. Hun er en meget forsigtig pige, men alligevel prøver hun sig meget lidt frem, som idag, gav hun slip på gåvognen, men faldt helt bagover og slog sig;-(
Er der nogen øvelser vi kunne lave? Eller skal vi se tiden an?Er det mon fordi hun var rimelig hurtig til at kravle og er super go til det.
Tak for en super god brevkasse