Brev:
Stimulation - legetøj
27. juli 2004
Alder:
2 mdr.
Stimulation - legetøj
Hej ,
Min søn på 2 mdr. bliver irriteret efter 5 min. stimulation med legetøj.
Hvis jeg f. eks. hænger en uro (LaMaze med kontrastfarver etc.) foran ham, begynder han at "skælde" ud efter at have stirret på den i 5 min.. Han kommer med nogle irritationslyde/udbrud og hvis jeg ikke fjerner legetøjet, bliver han kort efter ked af det.
Er det normalt?
Han kan sagtens sidde i 1 time og kigge "ud i luften".
På forhånd tak for svaret.
Birgit