Brev:
Badning i pool - ferie i varmen
27. juli 2004
Alder:
7 mdr.
Badning i pool - ferie i varmen
Hej,
Vi skal til Mallorca i september, hvor vores søn er omkring 7 måneder gammel. Jeg spekulerer lidt på, om han "må" bade i poolen og i havet, da det jo ikke er så varmt, som man f.eks anbefaler til babysvøming?
Jeg har læst meget om dette, at de ikke må være ude i solen - må de overhovedet ikke være ude i solen i den alder? Altså hvis han så skal bade i havet - skal han så have alt tøjet på og en solhat?
Jeg går ud fra at en solhat og en t-shirt er en god ide, men skal han også rende rundt med bukser på? Jeg ville have troet at så lidt tøj som muligt, var godt et sted med megen varme ;-)
Vores søn er på modermælkserstatning - skal han tilbydes det oftere i varmen - eller er det godt nok med de sædvanlige måltider og så prøve at tilbyde vand i stedet?
Må han få frisk frugt, så som æble?
Hilsen Betina Figen