Brev:
Lidt småsur
30. november 2011
Alder:
3 mdr.
Lidt småsur
Kære Helen.
Jonathan er nu 3 mdr. og sover forsat meget, han udvikler sig dog fint, løfter hovedet, sutter på hænder, rækker ud efter ting og pludrer. Han spiser rigeligt, vejet 3900 ved fødslen og vejer nu 6,8 kg.
Men den sidste uge har han været lidt utilfreds. Har ham i gang ca. 1 time, men de sidste ti min er han sur/utilfreds og vil hverken det ene eller andet og græder. Det eneste han gider er at jeg går rundt i huset med ham. Når jeg lægger ham for at sove, er han også utilfreds og græder lidt, det tager ca 5 maks ti min så sover han.
Jeg vugger ham i barnevognen og har hånden ved ham. Ved godt at det ikke er meget, men er usikker på om jeg gør noget forkert eller det bare er en fase?
Med venlig hilsen
Charlotte