Brev:
10 måneder - mælk nok uden amning eller sutteflaske?
30. november 2011
Alder:
10 mdr.
10 måneder - mælk nok uden amning eller sutteflaske?
Hej Helen
Sad og fik lyst til at give dig en tilbagemelding på hvordan det så gik.... Jeg tog med jobbet til Berlin og lod skønne Smilla blive hjemme hos far. Hun var til vores store overraskelse "kun" ked/sur een times tid den første aften til puttetid, der hvor hun ellers plejede at få ammetår. Vi havde frygtet det langt værre. Ingen problemer de andre aftener og da jeg kom hjem efter 4 dage var hun slet ikke interesseret i brystet mere så jeg har ikke genoptaget amningen.
Men hun gider heller ikke tage sutteflaske - sutten har også kun sjældent interesse efterhånden. Hun drikker fint af kop men sparsomt når det er mælk, er meget mere glad for vand.
Vi laver så hendes havregrød med 200 ml mme og tilsætter også mme i hendes frokost og aftensmad når det er muligt. Hun får så ca. 300 ml dagligt men får hun mælk nok?
Tak for en dejlig brevkasse
Stina