Brev:
Vågner og er utrøstelig
7. december 2011
Alder:
13 mdr.
Vågner og er utrøstelig
Kære Helen.
Min søn vågner hver nat ca kl.01.30. Han er utrøstelig og vil ikke sove videre i sin egen seng (han starter ikke med at græde bare vågner). Så snart min mand eller mig selv forlader værelset græder han. Når vi tager ham op klamrer han sig fast. Han er ellers en glad og tillidsfuld dreng, som er let at få til at sove i sin egen seng og i vuggestuen. Han har akkurat havet mellemørebetændelse men vært under behandling, og har det godt nu.
Han lægger sig klokken 19 og har tidligere sovet til 6-7 næste morgen.
Han får 1 flaske mme inden vi lægger ham, og er det helt umuligt at få ham til at sove videre om natten får han også 1 flaske mme.
Jeg har købt din bog for at se om det er nogen tips der men kan ikke helt finde en "løsning"/tips.
Håber du kan hjælpe.
På forhånd tak for hjælpen.
Venlig hilsen
Cathri