Brev:
Nattøj eller ikke nattøj?
7. december 2011
Alder:
18 mdr.
Nattøj eller ikke nattøj?
Kære Helen.
Vores datter på godt halvandet har på det seneste tillagt sig nogle vaner der undrer os en del. Når hun sover sparker hun konsekvent dynen af sig, dette på trods af at hun bliver gennem kold, også vågner hun... MANGE gange. Giver vi hende tøj på, tager hun dette af. Det er næsten som om hun bevidst prøver at komme til at fryse?
Kan hun være så udspekuleret at hun gerne vil samles op og derfor sparker dynen eller tager tøjet af? Og når hun så vågner så kalder hun på mig og ikke sin mor, hvilket gør at jeg sover meget afbrudt og kan ikke lide at min lille pige så tit vågner op og er kold... Nogle gode råd?
/ Christian