Brev:
Min datter går alt for sent i seng
9. december 2011
Alder:
5 mdr.
Min datter går alt for sent i seng
Hej Helen.
Nu har jeg igen brug for et godt råd. denne gang drejer det sig om at min datter på lidt over 5 mdr går først i seng for natten ved midnat. det er hårdt for os allesammen og det bliver jo endnu hårdere når jeg begynder på arbejde og hun i dagpleje.
Jeg har læst din bog "sådan får du dit barn til at sove" og har prøvet at rykke sengetid 15 min hver 3 dag ca men det virker ikke får hvis hun falder i søvn kl 22 sover hun til ca 22.30 og så kann den blive 00.30 før hun går til ro.
Vores dag ser ca sådan ud.
06-07 flaske sover lidt videre
08.00 dagen starter
10-10:30 flaske puttes til formiddagslur
13:00 flaske+ middagslur
16:00 eftermiddagslur
ca 20.00 flaske puttes men vågner dog efter ca 1-1 1/2 og vil ikke sove mere før midnat
00.00 flaske sover til kl ca 06.00 -07.00 næste morgen
Hvordan får vi vendt hendes rytme så hun går til ro tidligere for synes at 00-00.30 er lovelig sent for en baby på 5 måneder.
Een anden ting er at vi her i næste uge rejser på ferie med vores datter i 2 uger vi skal besøge farmor farfar som ikke bor i danmark. vi skal flyve så vil jeg høre om der er noget vi skal tage ekstra meget hensyn til og være opmærksom på når man rejser og flyver med en baby.
Glæder mig til at høre fra dig:)
knus
Aldina