Brev:
Flaske istedet for amning
9. december 2011
Alder:
17 mdr.
Flaske istedet for amning
Hej Helen.
Tusind tak for sidste svar.
Jeg er stoppet med at amme siden i mandags, for at se om det kan have en gavnlig effekt iforb. med nattesøvnen. Efter 17 måneder er det vel også ok....
Vi har erstattet brystet med en drikkekop med varm mælk i sofaen hos os inden han skal puttes. Jeg vil helst ikke introducere en flaske når han aldrig har brugt den.
Han tager det egentlig meget fint, selvom han er rigtig laaaaaang tid om at falde i søvn. Ofte op til 1,5 time. Vi tager ham ikke op, det er et princip vi altid har haft og han er heller ikke ked af det, han vil vist bare lige være sikker på at vi er der. Men det ender altid med at vi render oppe ved ham 10-15 gange.
Mit spørgsmål; skal vi bare til at være lidt "hårde", eller går det over af sig selv?
Et helt andet spørgsmål; hvornår kommer hjørne og kindtænder?
På forhånd tusind tak,
Med venlig hilsen
Moren