Brev:
Vækkes barn
11. december 2011
Alder:
14 mdr.
Vækkes barn
Hej
Somme tider når vores lille pige sover to lure, så sover hun meget længe om eftermiddagen. Det er fordi hun sover helt mørk og køligt i hendes institution.
Hvad er bedst/værst af følgende: At vække hende når hun har sovet en søvncykel (45 min), så hun stadig nogenlunde kan falde i søvn til sædvanlig tid, ELLER at lade hende sove (og i så fald 1½ time) hvorefter hun helt sikkert er i hopla indtil kl. 21 og dermed får uregelmæssige sovetider.
Hilsen